KPN toont mega voordelen met Mega-Mupi’s

15-04-2016 (11:03) - Toeleveranciers

De lijst voordelen van KPN All Inclusive is volgs KPN zo lang dat voor de OOH-campagne mega scrollerposters en anderhalf keer grotere Mupi’s nodig zijn. Out of Home Mediaspecialist Kinetic, mediabureau Mindshare en Buitenreclame-exploitant JCDecaux hebben  de oplossing aangereikt door megalange posters te plaatsen voor zogenoemde scroller domination. 
 
Voorbijgangers zien de opgesomde voordelen een week lang langzaam voorbij scrollen op 7 plaatsen in Amsterdam, waaronder het Damrak, het Stationsplein en het Rembrandtplein. In Rotterdam is de mega scrollerposter te zien op 5 locaties, waaronder de Coolsingel en het Schouwburgplein.
 
De Specials zijn op straat te zien tot en met 19 april en is het resultaat van een samenwerking tussen KPN, N=5, Kinetic, Mindshare en JCDecaux.