The Social Selling Company van start

01-03-2017 (12:54) - Toeleveranciers

Marketing- en social selling-expert Carola van der Linden en salesspecialist Wessel Berkman lanceren vandaag The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven met een geïntegreerde benadering ondersteunt bij de nieuwste manier van commercie bedrijven.


The Social Selling Company richt zich, onder leiding van Carola van der Linden, op organisaties die ondersteuning zoeken bij het bedrijven van commercie anno 2017. Concreet wordt hulp geboden bij het inrichten van bijvoorbeeld marketing automation, social listening en het vormgeven van complete transities. Ook geeft The Social Selling Company trainingen op het gebied van social media, contentcreatie en management.


“Het veranderende koopgedrag van de klant zorgt dat er een geheel nieuwe blueprint nodig is voor commerciële organisaties”, legt Berkman uit. “Het gaat echt om een revolutie, geen evolutie. Het begrip sales krijgt een nieuwe lading; als salespersoon moet je echt meerwaarde creëren. Meer dan ooit.”


Carola van der Linden is een marketeer met meer dan vijftien jaar ervaring en behoort volgens LinkedIn tot de top van Nederlands Most Engaged Marketers op het LinkedIn-platform.


Wessel Berkman is onder meer de geestelijk vader van The Social Selling Company. Daarnaast is hij oprichter van het inmiddels achttien jaar bestaande en trendzettende verbeterbureau The Brown Paper Company. Berkman wist zich de afgelopen jaren de profileren als salesspecialist en expert op het gebied van organische groei.