FaberExposize verzorgt visuele aanwezigheid van sponsors bij Volvo Ocean Race

30-10-2017 (08:43) - Toeleveranciers

Naast de teams van Brunel en Akzo Nobel, is er een derde Nederlandse partij  die alles te maken heeft met de Volvo Ocean Race: FaberExposize. Met een team van specialisten verzorgt FaberExposize het leeuwendeel van de visuele aanwezigheid voor sponsors en andere betrokken partijen.


lightboxes

De logistieke operatie voltrekt zich over de wereld in evenveel havens als de race aandoet. Traditioneel werkt men met communicatiedragers als vlaggen, dranghekdoeken, hekwerkbanners en infozuilen. Als innovatieve toevoeging die veel aandacht trekt, zijn de teampaviljoens deze editie van de race compleet ingepakt met lightboxes.

 
Deze zogenaamde ‘Teambases’ zijn speciaal voor de Volvo Ocean Race ontwikkeld op basis van de structuur van een zeecontainer, maar lijken daar in niets meer op. Na te zijn voorzien van alle technische voorzieningen die noodzakelijk zijn, wordt de ruimte geschikt gemaakt voor hospitality doeleinden gericht op het team en hun gasten.