Havas Media kiest ORTEC

23-10-2017 (10:40) - Toeleveranciers

Door samen te werken met ORTEC haalt Havas Media hoogwaardige wiskundige optimalisatie en analytics in huis om voortvarend aan de slag te gaan met de customer journey, conversie attributie en cross-channel optimalisatie.


Doel van de samenwerking is om klanten van het mediabureau van real-time automated data te kunnen voorzien. Klanten krijgen hierdoor nog inzichtelijker welk kanaal het meest effectief is voor hun campagnes. Zij kunnen daardoor nog gerichter campagnes uitzetten en kosten besparen, terwijl de effectiviteit en dus de conversies op campagnes toenemen.


Data scientists van optimization-bedrijf ORTEC zijn een aantal dagen per week bij Havas Media voor onderzoek en analyse zodat een inventieve oplossing op maat geboden kan worden die de klant voorziet van optimale data. 

De komende weken starten Havas Media en ORTEC een reeks innovatieve en data-gedreven pilots bij klanten van het mediabureau om samen met hen te bekijken hoe toegewerkt kan worden naar realisatie van maximale resultaten voor de klant. 


Op de foto: links Thijs Muller, rechts Marijn Deurloo