Agenda

Retail Marketing Issues event

Event

Retail Marketing Issues event

do 22 september 2022 t/m do 22 september 2022 - Zelden werden marketeers geconfronteerd met zoveel verschillende issues tegelijk. Welke keuzes worden gemaakt voor het MarCom plan 2023?

Grote dilemma’s! Daarom organiseert het Retail-Media-Initiatief (RMI) op donderdag 22 september een dag voor en door retailers (marketing, communicatie en e-commerce managers) om houvast te bieden in de keuzes die gemaakt moeten worden.

Tijdens dit event worden actuele marketing issues besproken met collega marketeers, communicatie en e-commerce managers met als doel om kennis te delen en krachten te bundelen om tot sterke oplossingen te komen.

Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere:
- Wat is de optimale verhouding van de inzet branding/performance?
- Hoe optimaliseer je folder bereik over off-line en on-line kanalen?
- Aan de slag met content creatie voor de nieuwe generatie
- De future of traffic, inzet van lokale campagnes versus landelijk
- Hoe ga je om met de rol van marktplaatsen?
- Het optimale data dashboard
- Hoe haal je meer uit je media spend?

"Het streven is dat we straks vanuit Retail Marketing Issues wederom gaan komen tot een aanzet voor een oplossing op één of meerdere worstelthema(‘s). Iets waar we momenteel allemaal tegen aanlopen en waarbij we opnieuw samen een vuist kunnen maken." aldus Maarten Post, namens bestuur RMI en tevens Hoofd Marketing & Communicatie HORNBACH.

Retail Marketing Issues is exclusief voor en door retailers en dan in het bijzonder voor marketing, communicatie- en e-commerce managers. Onder de reeds aangemelde deelnemers bevinden zich onder andere de (e-com)marketeers van: HORNBACH, Hubo, Mitra, Intratuin, Action, Zeeman, Xenos en Hoogvliet. Het event vindt plaats op het Euretco hoofdkantoor in Hoevelaken en wordt mede mogelijk gemaakt door allefolders.nl, NewStory en JUMP retail.