ADCN Reclame Jaarboek 2010 uit

02-12-2010 (09:04) - Bureaus

Deze week presenteerde de Art Directors Club Nederland in Club Up het Reclame Jaarboek 2010 aan haar leden. Voorzitter Aad Kuijper reikte de eerste exemplaren, dit jaar op naam, uit aan Ron Walvisch en Wim Ubachs, die vanwege hun grote verdiensten voor het vak opgenomen zijn in de Eregalerij van de ADCN, geïnterviewd door Frank Pels en Rob Floor. Het concept van het Reclame Jaarboek 2010 is: Vakmanschap.
 
Het boek bevat het beste creatieve reclame- en vormgevingswerk van het afgelopen jaar. Met veel liefde en aandacht gemaakt, is het een ode aan het vakmanschap van alle vormgevers, reclame- en boekmakers. Voor het boekconcept tekende Jochem Leegstra van ...,staat, een van de meest toonaangevende designbureaus in Nederland. Het drukwerk is van drukkerij Tesink, lithografie en opmaak zijn verzorgd door Straight Premedia. Een uniek, genummerd exemplaar van het Jaarboek is te bestellen via www.adcn.nl


Reacties

Zo trots op die kanjer van me !
Simonne Walvisch @ 02-12-2010 09:46 uur
Als er iemand is die thuis hoort in de Eregalerij is dat Ron Walvisch. De eerste creatieve die ik hier heb leren kennen toen ik voor Leo Burnett kwam werken. Hij was de eerste en bleek ook de beste te zijn die ik hier heb leren kennen. Voor een keer was de eerste beste echt niet alleen de eerste maar ook echt de beste. Proficiat Ron!
Leonard Novick @ 02-12-2010 22:16 uur

Media

Marketing

Economisch