ADCN Reclame Jaarboek 2010 uit
02-12-2010 (09:04) - Bureaus
Deze week presenteerde de Art Directors Club Nederland in Club Up het Reclame Jaarboek 2010 aan haar leden. Voorzitter Aad Kuijper reikte de eerste exemplaren, dit jaar op naam, uit aan Ron Walvisch en Wim Ubachs, die vanwege hun grote verdiensten voor het vak opgenomen zijn in de Eregalerij van de ADCN, geïnterviewd door Frank Pels en Rob Floor. Het concept van het Reclame Jaarboek 2010 is: Vakmanschap.
Het boek bevat het beste creatieve reclame- en vormgevingswerk van het afgelopen jaar. Met veel liefde en aandacht gemaakt, is het een ode aan het vakmanschap van alle vormgevers, reclame- en boekmakers. Voor het boekconcept tekende Jochem Leegstra van ...,staat, een van de meest toonaangevende designbureaus in Nederland. Het drukwerk is van drukkerij Tesink, lithografie en opmaak zijn verzorgd door Straight Premedia. Een uniek, genummerd exemplaar van het Jaarboek is te bestellen via www.adcn.nl
