Aebi Schmidt Holding naar HMR
11-10-2010 (07:59) - Bureaus
Aebi Schmidt Nederland besloot vorig jaar al dat HMR alle communicatie voor de Nederlandse organisatie mocht gaan begeleiden. Anno 2010 kiest de gehele internationale Aebi Schmidt Holding voor dit innovatieve bureau.
HMR introduceerde het ‘We care’-concept voor de corporate communicatie en het ‘Be there first’- concept voor de merken Schmidt en Nido. Hiermee sloeg HMR de spijker op z’n kop, want binnen een niet al te lange tijd gaf de Aebi Schmidt Holding, die opereert in meer dan 13 landen, aan dat zij HMR willen instellen als internationaal bureau.
De algehele campagne draagt uit dat Aebi Schmidt Nederland een integere en betrouwbare businesspartner is voor een schone en veilige leefomgeving. Met haar uitgebreide veegmaterieel, haar expertise op het gebied van gladheidbestrijding en de geavanceerde tuin- en parktechniek dragen zij een belangrijk steentje bij aan een schoon Nederland. Zij zijn immers als eerste ter plaatse om het Nederlandse landschap schoon te houden. In de winter zijn zij als eerste ter plekke om de wegen veilig en begaanbaar te maken en ook in andere seizoenen wordt in alle vroegte schoon schip gemaakt. Vooral heel belangrijk is dat de achterliggende gedachte bij beide Nederlandse campagnes helder is: Aebi Schmidt cares.