Apsbb wint pitch Toverland

08-03-2011 (09:08) - Bureaus

Na een pitch tussen vijf bureaus heeft Toverland apsbb brand agency for the digital age geselecteerd om samen te kijken naar de te ontwikkelen positionerende stappen in de toekomst. 

Pieter Huijsmans, Hoofd Marketing Toverland: ‘Apsbb heeft de pitch gewonnen omdat ze ons een verfrissende spiegel voorgehouden hebben, over de huidige ontwikkelingen in de wijze waarop consumenten zich op dit moment oriënteren. Ze overtuigden ons van de verschillen tussen must-have en nice-to-have.’ 

John Lommers, CEO apsbb: ‘We vinden het geweldig om  samen met een merk als Toverland te mogen werken. Het is een mooi merk met een jonge primaire doelgroep en een interessante dmu daaromheen. De invloeden van de digital age zijn volledig ingeburgerd bij deze jonge mensen. Top om daar over na te mogen denken.’

Het attractiepark Toverland ligt in het landelijke en bosrijke gebied ‘Park de Peelbergen’ in het Nederlands-Limburgse Sevenum. Toverland is een allround familie attractiepark met zowel binnen als buiten attracties en activiteiten. Het park is 365 dagen per jaar open.
 


Media

Marketing

Economisch