'Blij dat ik Rij' is terug

06-09-2010 (12:43) - Bureaus

De meer dan dertig jaar oude reclamecampagne 'Blij dat ik Rij' krijgt met de oprichting van de Stichting Blij dat ik Rij een vervolg. Vandaag start deze nieuwe stichting haar activiteiten met als doel weggebruikers in Nederland blijer te maken. Stichting Blij dat ik Rij richt zich op de individuele belangen van de automobilist, motorrijder, fietser of brommobiel-berijder. Stichting Blij dat ik Rij verstaat onder 'Blij': meer gemak, meer voordeel, meer veiligheid en meer duurzaamheid. De stichting zal verschillende activiteiten ondernemen om aan deze thema’s positief bij te dragen. Eerste activiteit is het inventariseren van alle mogelijke blijmakers voor weggebruikers. Hiertoe nodigt de stichting alle weggebruikers van Nederland uit met ideeën en/of suggesties te komen. Stichting Blij dat ik Rij lanceert vandaag de website www.BlijdatikRij.nl. Daar kan auto- & motorrijdend en fietsend Nederland zelf aangeven wat de grootste blijmakers zijn. Op de website wordt ook uitgelegd wat onder de begrippen Gemak, Voordeel, Veilig en Duurzaam verstaan wordt. Stichting Blij dat ik Rij verwacht dit najaar al de eerste initiatieven te kunnen presenteren.

Stichting Blij dat ik Rij is opgericht door een kleine groep automobilisten en motorrijders die elkaar gevonden hebben om met creatieve ideeën invulling te geven aan de blijmakers van weggebruikers. Daarbij voegt Stichting Blij dat ik Rij de daad bij het woord met BlijdatikRij.nl als eerste zet.

 


Media

Marketing

Economisch