Bolletje vraagt Globrands

22-10-2010 (09:13) - Bureaus

Om zijn positie in de ontbijt- en tussendoortjescategorie te versterken, introduceert Bolletje Bakkers Crackers en Fruitige Ontbijtkoek. De naamgeving is verzorgd door Globrands naming & strategy.

Beide producten fungeren als alternatief voor brood, maar Bolletje verwacht dat ze ook steeds meer als tussendoortje worden gegeten. Michael Dijkstra Taurel (Globrands): ‘Er is gekozen voor heldere, krachtige naamgeving in alledaags Nederlands. Dat past bij Bolletje. Bij de Bakkers Crackers benadrukt de naam inhoudelijk de alledaagse ambachtelijkheid van de crackers, en bij de Fruitige Ontbijtkoek de onderscheidende fruitige smaak.’

Eerder ontwikkelde Globrands voor Bolletje onder meer de namen Landoogst, Schuddebuikjes, Chonelly's en Lekker Lichte Kruidnoten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch