Bovil DDB wint pitch Jägermeister

03-02-2011 (09:21) - Bureaus

Internationale kruidenlikeur Jägermeister heeft na een pitch voor het Eindhovense bureau Bovil DDB gekozen. Het reclamebureau gaat Jägermeister begeleiden bij de volgende fase in de herpositionering van het merk. 

Willem van Eeghen, brand manager Jägermeister bij importeur Maxxium Nederland: ‘Jägermeister groeit jaarlijks met dubbele cijfers mede dankzij een herpositionering die in 2003 is ingezet. Het merk gaat dit jaar een nieuwe fase in en we zijn verheugd dat met Bovil DDB te kunnen gaan doen. Het bureau verraste ons met een passende geintegreerde campagne.’

Jägermeister is een populaire kruidenbitter die in 1878 in de Duitse stad Wolfenbüttel voor het eerst werd geproduceerd. Inmiddels is Jägermeister niet meer weg te denken uit de Nederlandse horeca. Het recept van Jägermeister is een geheim van het huis, maar wel is bekend dat voor de bereiding van Jägermeister 56 kruiden nodig zijn. De slogan van Jägermeister ‘alleen als ie ijs- en ijskoud is’ is de bekendste in de Nederlandse reclamegeschiedenis. Jägermeister is het tweede geïmporteerde gedistilleerd merk van Nederland.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch