Calvé Pindakaas kiest Lifehunters als nieuwe social bureau

Calvé Pindakaas kiest Lifehunters als nieuwe social bureau

21-11-2022 (10:54) - Bureaus

Bureau LifeHunters is, na eerdere proefballonnetjes, nu hèt bureau voor de social-campagnes van Calvé Pindakaas. Dit betekent dat ze zich gaan inzetten voor de ontwikkeling van content die wordt gepubliceerd op de eigen kanalen van Nederlands populairste pindakaas-merk.

De vaste samenwerking met LifeHunters is het gevolg van een langere, positieve samenwerking tussen bureau & merk. Zo was LifeHunters ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het social format Leeuwinnen Academy, op het partnership met de Nederlandse Oranje Leeuwinnen. Daarnaast werkt LifeHunters ook al geruime tijd voor Calvé tafelsauzen.

Inmiddels is ook de nieuwste campagne van de hand van LifeHunters al te zien op de Calvé-socials: Team Calvé Parastars.

In deze campagne worden de beste para-atleten van Nederland én de wereld voorgesteld om iedereen in Nederland te inspireren hun dromen na te jagen. Team Calvé Parastars bestaat uit Diede de Groot, Jetze Plat, Lisa Bunschoten en Jeroen Kampschreur en is opgezet in samenwerking met Esther Vergeer Foundation.

Maikel Fontein, Product Owner Breakfast, Dressings & Snacking – Unilever Nederland: “Voor ons is het superleuk om opnieuw de samenwerking met LifeHunters op te kunnen zoeken. We werkten al samen aan verschillende mooie campagnes en formats, en kunnen ons nu voor langere periode toeleggen op het effectiever inzetten van onze socials. Wij hebben er zin in!”


Media

Marketing

Economisch