Creatieve CM-scriptie geld waard
08-09-2010 (10:06) - Bureaus
De jury van de Customer Media Scriptie Award is samengesteld. Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie hebben geschreven over customer media kunnen deze insturen. De ingezonden werkstukken worden beoordeeld door een vakkundige jury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media. De jury voor dit jaar bestaat naast juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media), uit Norman Thomas (bol.com), Peter Kerkhof (Vrije Universiteit Amsterdam & Universiteit van Amsterdam), Alette van Asperen (ING), Annelien Munsters (Miller Media) en Diederik Reitsma (BMW Group Nederland). Samen beoordelen deze vakmensen welke scriptie de bekroning waard is. De student van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.
Op maandag 29 november wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de Best of Customer Media 2010. “Creativiteit, creativiteit en nog eens creativiteit. Daarmee maak je in dit vak het verschil. En met creativiteit bedoel ik niet zozeer dat producties er mooi uit moeten zien. Naast creativiteit wordt content strategy steeds belangrijker voor klanten. Wat moet je doen om je boodschap effectief bij je doelgroep te krijgen?” Aldus voorzitter Coen Zeevenhooven, Axioma Custom Media. “Nieuwe aanwas van talentvolle jonge mensen is essentieel voor de customer media industrie. Het is belangrijk om jonge mensen een steuntje in de rug te geven. De Customer Media Scriptie Award vormt een extra stimulans om nieuw talent aan te trekken.” Aldus Monique Vierdag, directeur Smin. De Customer Media Scriptie Award is dé bekroning voor de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media. Meer informatie en de winnaar van 2009 van de Customer Media Scriptie Award is te vinden op www.customermediascriptieaward.nl. Studenten kunnen tot 24 september hun scriptie inzenden.