Creatieven werven met 'blowjobs'
07-10-2010 (09:09) - Bureaus
Brandhome is op zoek naar creatieve talenten en dat doet het bureau op opmerkelijke wijze. Het bureau heeft namelijk de kans gegrepen om de ramen van een groot leegstaand handelspand aan het bekende Falconplein in Antwerpen te beplakken met opvallende slogans: ‘Blow jobs’ en ‘Creative jobs’. Het is een overduidelijke knipoog naar de directe omgeving van het pand.
Joris Moolenaar van Brandhome: ‘In Antwerpen is de omgeving van het Falconplein niet alleen de rosse buurt, maar het is ook een buurt waar veel creatief talent woont of passeert om naar de naburige Academie te gaan. En dat zijn de mensen waar we naar op zoek zijn. We verwachten met deze actie talent aan te spreken dat past bij Brandhome: onverwacht, resultaatgericht en opvallend.’
Brandhome vindt het beplakken van ramen van leegstaande panden een interessante manier om gebouwen te gebruiken als communicatiemiddel. Brandhome is een communicatiebureau dat werkt volgens een unieke en effectieve methodiek om merken te bouwen, de Brandhome method®. Het communicatiebureau stelt zich onder andere tot doel om kennis over merken constant te vergroten.

