Datingapp Fruitz kiest TRIANGLE PR als partner

20-09-2022 (15:31) - Bureaus

Franse datingapp Fruitz komt naar Nederland. Daarvoor hebben zij een partner voor de Nederlandse markt nodig die hen versterkt in PR en merkactivaties. Na een pitchtraject heeft Fruitz - onderdeel van Bumble - voor TRIANGLE PR gekozen.
 
Na lanceringen in landen als Frankrijk, Canada en België, neemt Fruitz nu de volgende stap door te werken aan hun zichtbaarheid in Nederland.
 

Datingapp voor Gen-Z

Fruitz is een datingapp dat zich focust op daten voor Gen-Z. De app viert diversiteit en inclusie, en wil casual dating en seks normaliseren, met name voor vrouwen. De datingapp is momenteel actief in achttien landen en in vijf verschillende talen. De app onderscheidt zich van concurrenten door middel van speelse elementen en een vleugje humor. Zo worden er fruitsoorten ingezet die reflecteren naar welke vorm van daten je wil ontdekken. De kers vertegenwoordigt iedereen die op zoek is naar een serieuze relatie, de druiven zijn voor hen die liever eerst even willen kijken waar dingen heengaan, de watermeloen zoekt naar een friend with benefits, en de perzik heeft liever een one night stand. Bij een match (smoothie genoemd) wordt het ijs gebroken met een sappige vraag. Hoewel sommige vragen heel onschuldig zijn, kan er ook gekozen worden voor spannende vragen die aanzetten om een aantal van je fantasieën te onthullen.
 

Geen ouderwetse stereotypen

Tanita Mierau, Country Manager Nederland/België/Zwitserland, van Fruitz: “We zijn heel enthousiast over de samenwerking met TRIANGLE PR als onze PR-partner in Nederland. In de altijd veranderende datingwereld wil Fruitz mensen helpen bij het vinden van een verbintenis waar zij naar op zoek zijn. Welke dat ook mag zijn. Wij zijn een datingapp voor iedereen. Hier is er geen plaats voor ouderwetse stereotypen. We zien veel mogelijkheden om de normen en waarden van Fruitz te delen met de wereld en wij zijn overtuigd hiervoor een goede partner voor de Nederlandse markt te hebben gevonden in TRIANGLE PR.”

Media

Marketing

Economisch