Eigen Fabrikaat achter Autotaalglas-campagne
14-03-2011 (07:58) - Bureaus
Autotaalglas komt met de door Eigen Fabrikaat bedachte Weg Schade Weken. Een actie van een paar weken waarbij ze zich niet alleen druk maakt om schade in de autoruit, maar nu ook om wegschade. Want zo’n gat in de weg vergroot weer de kans op ruitschade.
Daarom roept Autotaalglas mensen op om een gat in de weg, waar ze met regelmaat overheen rijden, op te geven. Zij zorgt er dan voor dat zoveel mogelijk van deze gaten worden gerepareerd. En wie is dé man die dit het best kan verkondigen? Iemand die altijd op weg is om een miljoenenpubliek tips te geven? Precies, Piet Paulusma. Dus naast radiocommercials, banners en kleine commercials, zal Paulusma mensen oproepen in zijn weerbericht.
Concept: Jasper Symons, Thomas Nieuwenhuizen, Marianne van Soomeren (Eigen Fabrikaat)
Account: Patricia de Groot
Mediastrategie: Marianne van Soomeren
Klant: Saskia de Leeuw, Hans Joosten