Eigen Fabrikaat achter ‘Week van het Pinnen’

05-11-2010 (09:33) - Bureaus

Nog tot en met zondag staat de ‘Week van het pinnen’ centraal. Want pinnen is niet alleen goed voor de ondernemer maar ook voor de klant. De klant maakt kans op het winnen van 250 euro en de ondernemer krijgt deze week de bankkosten voor het pinnen vergoed. De ondernemer kan dit voordeel voor zichzelf houden maar ook schenken aan een goed doel. De campagne is een gezamenlijke actie van Currence en Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen en ging 28 september van start door middel van internet en radiocommercials. Sinds 1 november wordt de campagne extra ondersteund met promotie op het point-of-sale, outdoor en print. 

Klant : Currence en Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen
Eindverantwoordelijke klant : Helen van Houwelingen (Currence), Margot Savelkoul (Stichting Bevorderen Efficiënt Betalen)

Media : Internet, POS, outdoor, print en radiocommercials
Bureau : Eigen Fabrikaat
Account : Afra Uithoof/ Chantal Nanninga/ Iris Veenstra
Creatie: Jasper Symons/ Thomas Nieuwenhuizen   
RTV Producer: Fione van Wijk
Geluidsstudio : Kees Kroot
Internet : Vactik Multimedia Design / Matthijs de Groot

 


Media

Marketing

Economisch