Eigen Fabrikaat doet campagne Lotus

22-11-2010 (09:35) - Bureaus

Lotus is gestart met een door reclamebureau Eigen Fabrikaat gemaakte campagne, Met deze campagne laat het merk in drie verschillende commercials en een advertentie zien dat Lotus Speculoos er niet alleen is in de bekende Speculoos pasta, maar ook in een koekje. En binnenkort zelfs als hagelslag. Lotus Speculoos kun je dus op elk moment van de dag eten. In welke vorm je maar wil.  Vandaar de campagne: ‘Lotus Speculoos, altijd op tafel’. 

Klant: Koninklijke Peijnenburg onderdeel van Lotus Bakeries
Eindverantwoordelijke klant: Rene Groen, Henriëtte Guérin
Bureau: Eigen Fabrikaat
Account: Afra Uithoof en Tamara Saelman
Creatie: Thomas Nieuwenhuizen en Jasper Symons 
RTV Producer: Marco van Prooijen
Productiemaatschappij: Electric Zoo
Regisseur: Diede in ’t Veld 
Producer: Maarten van Hemmen
Post Productie: Postoffice
Offline Editor: Doug Hancock
Online Editor: Remco Smit
Geluid: GoodSounds/Pieter Brouwer
Muziek: Ytzen Kooistra
 


Media

Marketing

Economisch