
Eindhovens Partout kiest voor B2B-koers
Na twintig jaar als full service digtiaal bureau, herpositioneert Partout zich als B2B marketing agency. Met de nieuwe belofte 'become a brand in demand' stort het Eindhovense bureau zich volledig op branding en demand generation voor B2B-bedrijven. Binnen zes maanden meer aanvragen is het uitgangspunt.
"De markt verandert en wij veranderen mee", vertelt Jeroen Valkenburg, Strategy Director bij Partout. "We helpen bedrijven om hun merk sterker neer te zetten, zodat ze top-of-mind zijn bij de beslissers die ertoe doen. We bouwen aan duurzame relaties. Ons doel is dat klanten hun merk zien als de vanzelfsprekende keuze in hun vakgebied."
Met deze herpositionering wil Partout niet alleen zichtbaarheid genereren voor haar klanten, maar hen in staat stellen om een authentieke merkvoorkeur op te bouwen. Het bureau ontwikkelde een B2B Marketing & Sales Playbook dat strategie, creatie en executie samenbrengt voor maximaal resultaat.
Binnen zes maanden verschil
Valkenburg: "Klanten kiezen voor Partout omdat we verder gaan dan alleen slimme strategieën of creatieve campagnes. We begrijpen écht wat nodig is om marketing en sales duurzaam verder te brengen. In plaats van krampachtig leads najagen, bouwen we aan een merk dat gezien én gekozen wordt. Binnen zes maanden zie je het verschil: meer gekwalificeerde aanvragen, duidelijke koopsignalen en merkbaar meer beweging."
Hij benadrukt wat Partout uniek maakt: "We bouwen voort op meer dan twintig jaar ervaring. In die tijd hebben we niet alleen het vak, maar ook de valkuilen leren kennen. Daardoor kunnen we onze klanten behoeden voor fouten die hun groei belemmeren en versnellen we juistwat wél werkt. En natuurlijk zetten we volop in op slimme inzet van AI. Niet om het werk simpelweg te automatiseren, maar om sneller, scherper en strategischer te kunnen handelen. Die kennis en ervaring delen we actief met onze klanten, zodat ook zij hun voordeel kunnen doen met technologie die vandaag het verschil maakt."