Eredivisie van Kobalt naar Mindshare

01-10-2010 (09:53) - Bureaus

Eredivisie Media & Marketing heeft voor de verdere ontwikkeling van de crossmediale mediastrategie van haar voetbalkanaal Eredivisie Live gekozen voor mediabureau Mindshare. Mindshare verzorgt vanaf dit seizoen de mediastrategie, -implementatie en- inkoop voor de live voetbalzender van de Eredivisie clubs.

Alex Stil, COO van Mindshare over deze nieuwe samenwerking: ‘Wij zijn blij met Eredivisie Live als nieuwe klant. Onze geïntegreerde aanpak met een nadruk op digital in al haar facetten en Eredivisie Live als hét gezicht van digitale televisie maakt dit een waardevol partnership voor de toekomst.’

Arno de Jong, directeur Media & Marketing Eredivisie Live: ‘Met de succesvolle lancering van Eredivisie Live achter de rug kijken we er naar uit om in samenwerking met Mindshare een volgende stap te zetten. Eredivisie Live is inmiddels beschikbaar via alle platformen, waarmee we invulling geven aan onze ambitie om onze zender toegankelijk te maken voor een zo’n groot mogelijk publiek. Door de samenwerking met Mindshare verwachten we onze activiteiten op TV, online en mobiel verder uit te bouwen.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch