Euro RSCG achter nieuwe campagne Disneyland Paris

08-03-2011 (09:11) - Bureaus

Vanaf dit weekend is een nieuwe commercial voor Disneyland Paris te zien op de Nederlandse televisie, gemaakt door BETC Euro RSCG Parijs, in samenwerking met Euro RSCG Amsterdam. Bijzonder, want voor het eerst zien we niet het park in beeld.

De kijker werpt een blik in echte huizen van echte gezinnen die naar Disneyland gaan. In elk land – waaronder ook Nederland – is hiervoor een aantal families gecast. De ouders werd gevraagd om hun kinderen te filmen op het moment dat zij horen dat het gezin naar Disneyland gaat. De emotie die op dat moment ontstaat, speelt de hoofdrol in deze nieuwe campagne: ‘De magie begint op het moment dat je het ze vertelt.’

De commercial wordt ondersteund door outdoor, print en radio.

 


Reacties

hoewel het hier en daar nog wat gekunsteld/geacteerd overkomt...is dit wel waar het omdraait: het Disney gevoel ! chapeau voor verkopen concept aan Parijs (zal niet makkelijk zijn geweest ;-))
jack @ 09-03-2011 09:50 uur

Media

Marketing

Economisch