Fleishman-Hillard European Consultancy of the Year

09-02-2011 (09:24) - Bureaus

De PR-branche, uitgeroepen tot European Consultancy of the Year 2011. Hiermee is Fleishman-Hillard het eerste bureau dat deze onderscheiding twee achtereenvolgende jaren in de wacht sleept. The Holmes Report baseerde de keuze op de consistent succesvolle prestaties van het bureau sinds 2009, waarbij de jury onder meer groei van klantenkring, dienstenaanbod, geografische aanwezigheid, personeelsbestand en reputatie als bewijsfactoren aanvoerde.

Paul Holmes, oprichter van The Holmes Report, merkt op: ‘Als Fleishman-Hillard vorig jaar onze European Consultancy of the Year-trofee niet had gewonnen, was het gezien de prestaties in 2010 zonder meer eerste keus geweest. Toch voelden we ons genoodzaakt de wapenfeiten van het afgelopen jaar, zoals dubbelcijferige groei in een tijd dat de meeste bureaus blij zijn met behoud van hun status quo, af te wegen tegen de wens om ook anderen in het zonnetje te zetten. Maar uiteindelijk konden we niet om de indrukwekkende groei van Fleishman heen.’

‘Dit is een gedenkwaardig moment, niet alleen voor ons Europese team, maar voor het hele bureau’, vertelt John Saunders, die bij Fleishman-Hillard leiding geeft aan de regio Europa en Afrika. ‘De afgelopen vijf jaar hebben we in Europa uitzonderlijke groeicijfers gerealiseerd, op alle onderdelen van ons dienstenpakket. We hebben beursgenoteerde multinationals klant zien worden, ons portfolio en onze aanwezigheid zien toenemen, en veel nieuw talent aangenomen. Kortom, we hebben onze leidende positie op de Europese markt over de hele linie versterkt, en het is dan ook mooi om te zien dat die prestaties voor het tweede achtereenvolgende jaar worden erkend.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch