Habbekrats en KesselsKramer op New Talent Night

31-12-2010 (09:31) - Bureaus

Donderdag 6 januari aanstaande presenteren BLEND en Streetlab een nieuwe New Talent Night in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. De New Talent Night is een terugkerend avondprogramma waar jonge creatieven hun werk aan professionals vanuit verschillende disciplines – ook wel masters genoemd – kunnen voorleggen en tevens advies kunnen inwinnen. Het zijn veelal bekende en zeer gewaardeerde masters uit het netwerk van BLEND en Streetlab, die de talenten aan het begin van hun carrière doorgaans niet makkelijk te spreken zouden krijgen. In 1-op-1 gesprekken van 10 minuten kunnen de jonge creatieven hun werk laten zien of bijvoorbeeld vragen stellen over hoe je een merk opzet of bij een agentschap terecht kunt komen.

Deze editie van de New Talent Night staat tevens in het teken van de uitreiking van de New Talent Award. Voor deze prijs zijn twintig veelbelovende talenten voorgedragen door tien masters. Tijdens de avond zal de award uitgereikt worden aan een van de twintig talenten en zal er een speciaal magazine worden gelanceerd waarin interviews met deze talenten en masters staan. Tijdens de avond zijn masters aanwezig met expertise op het gebied van mode, styling, fotografie, reclame, grafische vormgeving, media en/ of illustratie.

Aan deze editie doen onder andere mee: Roel Ruyten (Dutch Fashion Foundation) \ Jan Schoon (communication & PR) \ Jim Taihuttu (Habbekrats) \ Alex Daniels (Reflex Art Gallery) \ Veronique de Koning (BLEND Magazine) \ Omar Kbiri (Kbiri) \ Pim Gerrits (KesselsKramer) \ Caroline von Courten (FOAM) \ Wouter Vandenbrink (fotograaf) \ Jolijn Snijders (ilovefake) \ Angelique Spaninks (MU) \ Jordy Huinder (stylist) \ Joff (BLEND Magazine) \ Job de Wit (22tracks.com) \ Willa Stoutenbeek (Spice PR) \ Seroj de Graaf (Chocolate and Foam) \ Sarah Domogala (100% Halal) \ Guillaume ‘Gee’ Schmidt (Patta & Precinct 5) \ Stefan Glerum (illustrator) \ Willem van Roosmalen (Fontanel),

Talenten kunnen zich aanmelden via rsvp@blend.nl o.v.v. naam en discipline.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch