Hallmark kiest Springbok als strategisch partner

20-07-2022 (15:27) - Bureaus

Marktleider in wenskaarten Hallmark gaat samenwerken met Springbok, het internationale brandtech agency voor een duurzame toekomst.
 
Hallmark zocht een strategische partner om hun integrale digitale marketing naar een hoger niveau te tillen. Na een selectieronde bleek Springbok met hun combinatie van creativiteit, data en tech de perfecte partner voor Hallmark.
 
Het van oorsprong Amerikaanse Hallmark was de eerste en is al decennia de grootste fabrikant van wenskaarten ter wereld. De focus is jaren geleden al verschoven naar digitaal, waarbij de persoonlijke relatie met de consument centraal staat. Het toonaangevende merk wil de gehele klantreis onder de loep nemen om zowel nieuwe klanten aan te trekken als de relatie met bestaande klanten verder uit te bouwen. De holistische benadering van Springbok sluit goed aan bij deze wensen. Ook was Hallmark erg te spreken over de unieke expertise van performance advertising en marketing automation, twee disciplines die bij Springbok hand-in-hand gaan.
 
Springbok en Hallmark gaan de komende jaren samen aan de slag om een geïntegreerde klantreis en ervaring uit te bouwen, waarbij strategie, data, performance advertising en marketing automation elkaar gaan versterken. Sander Daniels, Digital Marketing Lead Hallmark: “We zochten naar een partner die op dezelfde lijn zit en ons net dat stapje verder brengt op gebied van digitaal, met de juiste strategie en advertising en marketing automation expertise. Na vele partijen gesproken te hebben, kwam Springbok het beste uit de bus. Er was direct een klik tussen onze mensen en onze waarden. We kijken enorm uit naar deze samenwerking.”
 
Pieter Meijer, Chief Strategy Officer bij Springbok: “Na een interessant en bovenal boeiend kennismakingstraject zijn we blij en trots dat we met Hallmark aan de slag gaan. We richten ons allebei op de menselijke connectie en onze gedeelde waarden zijn een fantastische basis voor een lange termijn partnership.” 

Media

Marketing

Economisch