Jubileumcampagne Randstad

31-08-2010 (09:35) - Bureaus

Randstad bestaat op 29 september 50 jaar en heeft in die jaren veel organisaties en mensen bij elkaar gebracht. De vandaag gelanceerde campagne op televisie en op internet toont de verbondenheid van Randstad met mensen, organisaties en de samenleving. Iedereen heeft wel gewerkt met Randstad, bij Randstad, via Randstad of krijgt regelmatig te maken met personeel dat werkt via Randstad. En al die relaties zijn te zien –kris kras door de tijd- in de nieuwe tv-commercial. De internet campagne roept mensen op om te vertellen wat zij met Randstad hebben.
 
Inmiddels hebben al honderden Nederlanders aangegeven wat zij met Randstad hebben. Lees wat Humberto Tan, Bob de Jong en Erica Terpstra met Randstad hebben op www.Randstad/50.nl en reageer zelf. In een interactieve 3D omgeving zijn honderden foto’s van deelnemers weergegeven en bezoekers kunnen met één klik lezen wat die persoon met Randstad heeft.
 
Maandagavond om 19.30 uur startte de campagne met de vertoning van de commercial op RTL4. Vanaf dat tijdstip is ook de internetsite in de lucht.


Media

Marketing

Economisch