Kips naar Design Bridge

30-09-2010 (09:49) - Bureaus

Na een oriëntatie bij verschillende bureaus heeft Zwanenberg Food Group besloten haar packaging design activiteiten van het merk Kips’ onder te brengen bij Design Bridge, international brand design agency.

In samenwerking met het reclamebureau Nieuw zal Design Bridge vorm geven aan de herpositionering van het vleeswaren merk Kips’. Het oer-Hollandse merk krijgt een make-over die het voor de consument nog aantrekkelijker maakt om Kips’ te serveren! Het design traject, uitgevoerd door Design Bridge Amsterdam, omvat het aanpassen van de verpakkingen van alle producten binnen de Nederlandse range. Het nieuwe design zal nog dit jaar in supermarkten in Nederland te zien zijn.

Zwanenberg Food Group behoort, met 1.300 medewerkers en een omzet van 350 miljoen euro (2008), tot de leidende Europese producenten en exporteurs van vleeswaren en vleesconserven. Zwanenberg beschikt over eigen productielocaties in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Het concern verkoopt zijn producten onder diverse internationale merknamen, waaronder Kips’ (in Nederland) en ZWAN (in een groot aantal exportlanden). Zwanenberg levert ook een aantal bekende private labels en heeft, naast in de retail, tevens een sterke positie opgebouwd in het out-of-homesegment (bedrijfs- en institutionele catering alsmede verkoop via horeca, pompstations etc.), onder andere met gesneden en voorverpakte vleeswaren en kaas. Zwanenberg exporteert vleesconserven naar meer dan honderd landen wereldwijd.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch