Kobalt wint pitch Mars

10-12-2010 (09:31) - Bureaus

Mars Nederland, producent van merken als MARS, M&M’s en Pedigree, heeft na een intensieve pitch besloten haar mediabelangen opnieuw onder te brengen bij Kobalt. Jacqueline Rams (Media & Marketing Buying Manager Mars Nederland): ‘Mars Nederland heeft een cultuur van kwaliteit, vernieuwing en integriteit. Kobalt heeft zich in de pitch opnieuw bewezen als onze partner in media. Ze hebben ons verrast met een kwalitatief hoogstaand media- en marcomadvies. De nieuwe skills bij Kobalt en de daaruit voortvloeiende communicatieoplossingen hebben ons een vernieuwd Kobalt getoond. Daarnaast heeft Kobalt ons laten zien ook op inkoop te blijven innoveren.’

Marceline Beijer (CEO Kobalt): ‘We zijn verheugd over het verlengen van de samenwerking met Mars Nederland. De pitch heeft ons enorm uitgedaagd om onze ambitie, het nieuwe bureau voor geïntegreerde communicatie en middelen, te laten kennen en ervaren. Met het binnenhalen van de Consumentenbond en de Rijksoverheid geeft nu de keuze van Mars Nederland voor Kobalt ons nog meer vertrouwen in de toekomst.’
 


Reacties

Perfect win, was hard nodig en komt op een mooi moment .Kobalt en medewerkers van harte gefeliciteerd!
Tom Staphorsius @ 10-12-2010 10:30 uur
ZenithOptimedia feliciteert Kobalt? ZO begeleidt toch Nestle? Devils Kiss?
Maar.. mooie prestatie in deze moelijke periode.
Adri.Ulfman @ 10-12-2010 22:00 uur

Media

Marketing

Economisch