LBi Lost Boys lanceert campagne FBTO
07-12-2010 (08:06) - Bureaus
LBi Lost Boys lanceert de Zorgverzekeringcampagne van FBTO. In de FBTO Zorgverzekeringcampagne worden de 287 voordelen van de FBTO Zorgverzekering multimediaal toegelicht. Met 5 TV-commercials, 5 radiocommercials, printadvertenties en displaybannering worden de 287 voordelen van de FBTO zorgverzekering uitgelicht.
Op FBTO.nl kun je alle 287 voordelen bekijken, je premie berekenen en uiteraard afsluiten. De campagne loopt tot het einde van 2010. LBi Lost Boys tekent voor de strategie, concept, productie en regie.
Maarten van de Vijfeiken, Creative Director LBi Lost Boys: 'Wie voor 2011 een zorgverzekering afsluit bij FBTO, krijgt – bovenop een flexibele en scherp geprijsde zorgverzekering – er ook nog eens 287 voordelen bij. En die zijn stuk voor stuk zo dat je ze het liefst allemaal even zou willen noemen. Dat is dan ook precies wat we doen in deze campagne'.
Creatie: Diddo Velema en Rogier Cornelisse
Creatieve directie: Maarten van de Vijfeijken
Strategie: Bauke Nater
Account: Thijs Lenderink
Projectmanagement: Sophie Raeymaekers
Productiemaatschappij: Electric ZOO
Regie: Rogier Cornelisse
FBTO: Walter de Reus en Guido Gerritsen