LBi Lost Boys zet knuffelactie Zwitsal online
03-01-2011 (09:37) - Bureaus
In de knuffelactie van Zwitsal kan iedereen via een online testje ontdekken wat voor knuffeldier je bent. Hou je graag het overzicht? Typisch een giraffe. Hou je van zachtaardig? Een echte beer. Wil je weten wat voor knuffeldier jij bent? Doe de test op www.zwitsal.nl/knuffeltest en maak tussen 30 december en 31 maart elke dag kans op een Happy Horse knuffel. De uitslag kun je direct delen met je Facebook en Hyves vrienden.
Deze online test maakt onderdeel uit van de knuffelzachte campagne van Zwitsal die vandaag is gestart. Niets is namelijk zo onweerstaanbaar en knuffelzacht als een babyhuidje. En met de juiste, milde verzorging van Zwitsal kan elk babyhuidje knuffelzacht zijn. Naast de online test is er een TV commercial te zien en worden social media, banners en emails ingezet voor de activatie.
LBi Lost boys tekent voor de strategie, concept en productie van de online activatie. Only heeft de commercial geproduceerd.
