Link Design reviseert huisstijl Kinderpostzegels

29-09-2010 (09:57) - Bureaus

Mary Poppins heeft op Den Haag Centraal de eerste kinderpostzegels besteld en zo het startsein gegeven van de Kinderpostzegelactie 2010. Onder grote belangstelling tekende zij het bestelformulier uit handen van Nikita, die dit jaar ambassadeur is van Kinderpostzegels. Op spectaculaire wijze werden bezoekers van Den Haag Centraal verrast door een zogenaamde flashmob. Samen met Mary Poppins danste een groot aantal dansers een stuk uit de gelijknamige musical.

Hiermee is de Kinderpostzegelactie 2010 officieel gestart en is tegelijkertijd ook de nieuwe huis- en campagnestijl van Stichting Kinderpostzegels Nederland gelanceerd. Afgelopen jaar werkte ontwerpbureau Link Design aan een nieuwe uitstraling voor Kinderpostzegels en haar campagnes. Passend bij de belevingswereld van kinderen tussen de 9 en 12 jaar is gekozen voor een kleurrijke huisstijl en heldere vormen die letterlijk kunnen 'spreken'. Vandaag start de landelijke Kinderpostzegelactie en zullen weer veel voordeuren versierd worden met het 'bekende' zegeltje.  Link Design ontwikkelde het nieuwe logo, de huisstijl, de vormgeving van de website, het interieur, alle uitingen voor de Kinderpostzegelactie en andere fondsenwervende activiteiten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch