McCann maakt Coca-Cola Kerstklaar

27-10-2010 (09:21) - Bureaus

The Coca-Cola Company kondigt haar plannen aan voor de nieuwe wereldwijde kerstcampagne die inhaakt op de iconische geschiedenis van traditionele Coca-Cola beelden zoals van de Kerstman en de magische Coca-Cola kersttruck. De campagne zal in meer dan 90 landen worden uitgerold via onder meer een nieuwe tv commercial met soundtrack ‘Shake up Christmas’ van Train, digitaal, op de winkelvoer en verpakkingen.

In november zal de wereldwijde kerstcampagne van start gaan. Echter zal in Nederland het verspreiden van het kerstgevoel pas vanaf maandag 6 december losbarsten, nadat Sinterklaas terug naar Spanje is vertrokken. De wereldwijde campagne zal hier als basis worden gebruikt en stevig worden aangevuld door lokale activiteiten ten behoeve van het inzamelen van geld voor het goede doel, waar begin december verder over wordt
gecommuniceerd.

De nieuwe tv commercial ‘Snow Globe’ – ontwikkeld in samenwerking met McCann - illustreert het thema van de campagne en laat zien hoe mensen eenvoudig momenten van geluk ervaren door gewoon met familie en vrienden te zijn, geïnspireerd door Coca-Cola.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch