Mona kanshebber Loden Leeuw

07-12-2010 (08:12) - Bureaus

Arie Koomen maakt kans op een Loden Leeuw. Hij is genomineerd in de categorie meest irritante bekende Nederlander in een reclame voor zijn optreden in de schreeuwerige spotjes van de Mediamarkt. Dat maakte presentatrice Antoinette Hertsenberg maandagavond bekend in het consumentenprogramma Radar, meldt De Telegraaf.

De reclamespot van Postal Gold is een van de genomineerden voor een Loden Leeuw, de prijs voor de meest irritante tv-reclame. Behalve Postal Gold lopen ook toetjesfabrikant Mona (man met lege verpakking op zijn hoofd), Autodrop (een neus op het puntje van een vinger), Corendon (een kinderlijk stemmetje en een kinderachtig liedje) en Bakker Bart (dubbelzinnige link tussen krentenbollen en borstjes van de verkoopster) het risico op een Loden Leeuw.

In de categorie irritante bekende Nederlanders zijn behalve Koomen, ook genomineerd: Sven Kramer en Naomi van As (KPN), Tineke Schouten (C1000), Danny de Munk (Mora) en Edwin Evers (Beter Horen).

 


TROS/De Telegraaf

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch