Nadal gezicht Bacardi-campagne

24-03-2011 (09:18) - Bureaus

Bacardi Limited lanceert Rafael Nadal als nieuwe Global Social Responsibility Ambassador. Nadal, die nummer 1 staat op de ATP wereld tennis ranglijst, wordt hiermee aanvoerder van de prijswinnende campagne op het gebied van verantwoorde alcoholconsumptie ‘Champions Drink Responsibly’

Nadal, winnaar van 9 Grand Slam titels, en Bacardi gaan in de toekomst gezamenlijk de belangrijke boodschap van verantwoorde alcoholconsumptie onder consumenten verspreiden door middel van een wereldwijde multi-media campagne. Zo komt er ondermeer een Youtube-kanaal en een Facebook-pagina.

De Champions Drink Responsibly campagne is drie jaar geleden in Brussel gelanceerd met 7-voudig Formule 1 wereldkampioen Michael Schumacher met de boodschap ‘Drinking & Driving Don’t mix’. Sindsdien heeft de campagne 37 miljoen mensen wereldwijd bereikt. We zijn verheugd dat Rafael Nadal het stokje nu overneemt.
 


Media

Marketing

Economisch