NRG3 wint pitch Fight cancer

23-09-2010 (10:16) - Bureaus

Na een pitch heeft Fight cancer gekozen voor NRG3. Fight cancer is een sublabel van KWF Kankerbestrijding en richt zich op jongvolwassenen. Fight cancer wil deze doelgroep bewust maken van de noodzaak van kankerbestrijding en roept op tot actie. Het Amsterdamse bureau NRG3 liet in de pitch Bureau 1835 en Houdini achter zich. NRG3 zal voor Fight cancer een strategische en conceptuele samenwerkingspartner zijn op het gebied van merkontwikkeling, media-advisering en marketingcommunicatie. Daarnaast zal NRG3 dit jaar voor Fight cancer een merk- en activatiecampagne uitrollen waarin de Fight cancer gedachte - Love life. Fight cancer. - centraal staat.Fight cancer is drie jaar geleden succesvol in de markt gezet als een sprankelend, energiek, inspirerend en eigenzinnig merk. Inmiddels heeft Fight cancer een enorme fanbase van donateurs, vrijwilligers, bedrijvenpartners en mensen die acties opzetten of Fight cancer op een andere manier steunen. "Samen met NRG3 willen we deze fanbase komende jaren verder uitbreiden om zo nog meer fondsen te werven voor wetenschappelijk onderzoek, voorlichting en patiëntenondersteuning”, zegt Anne-Marije Haijtink, Brand en Marketing Manager KWF Kankerbestrijding / Fight cancer.
 


Media

Marketing

Economisch