NS Retail kiest Eigen Fabrikaat

06-11-2023 (16:06) - Bureaus

NS Retail brengt alle retailcommunicatie voor de merken KIOSK, Julia’s en de StationsHuiskamer onder bij Eigen Fabrikaat. DDB Amsterdam sluit aan voor de merkstrategie.

Jelka Hoeboer, Marketeer NS Retail: ‘Na een kort pitchtraject hebben we vorige maand besloten om voor Eigen Fabrikaat te kiezen voor al onze retailcommunicatie. Eigen Fabrikaat gaat NS Retail helpen bij het doorontwikkelen van de formule proposities op het station. Inmiddels zijn we samen aan de slag gegaan en hebben we al een paar inspirerende sessies met elkaar gedaan waaruit mooie, eerste inzichten zijn gekomen. Zo willen we nóg relevanter te kunnen zijn voor onze reizigers die op zoek zijn naar gemak en vers voor onderweg. We hebben de ideeën geformuleerd hoe we de maatschappelijke rol van onze winkels op de stations nog verder kunnen versterken. Wij hebben er zin in om de komende jaren samen met Eigen Fabrikaat onze formules naar een hoger niveau te brengen’.

Karina Buitenhuis, Managing director Eigen Fabrikaat: ‘We zijn er trots op dat we voor deze retailmerken aan de slag mogen gaan. Daar houden we van! Het leuke en unieke aan deze winkels is dat de shoppers reizigers zijn. Dat betekent dat we vanuit onze retailexpertise én in dit geval ook vanuit een heel ander perspectief gaan kijken. Namelijk hoe we de klantreis kunnen verrijken voor al die verschillende reizigers en momenten’.
 


Media

Marketing

Economisch