PALM zet Vlaamse komieken in
01-10-2010 (09:47) - Bureaus
Onder het thema ‘Word ook Bourgondiër’ lanceert de Belgische familiale brouwerij PALM, voor de Nederlandse markt, een nieuwe reclamecampagne. De twee Belgische stand-up comedians, Henk Rijckaert en Bert Gabriëls, bekend van het succesvolle tv-programma op VRT: ‘Zonde van de zendtijd’ gaan de uitdaging aan de Nederlanders, in opdracht van PALM, Bourgondischer te maken.
Om het Belgisch karakter en de beleving rond PALM extra kracht bij te zetten werd met het nieuwe reclamebureau Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra een reeks van tv-spots geproduceerd die vanaf 1 oktober op de Nederlandse buis te zien zijn.
In het concept worden de twee Belgen door PALM op pad gestuurd om de Nederlanders, meestal in specifieke Nederlandse situaties, het Bourgondische leven bij te brengen. Teneinde een dynamische en afwisselende campagne te realiseren, passend bij de subtiele humor van de acteurs, werden een aantal straatscènes geschoten rond hetzelfde thema.
Naast de lancering van de campagne op tv, zal deze verder stevig online (via het social network ‘Hyves’), en via specifieke promotionele materialen in horeca en retail, worden ondersteund.
