Raison leidt Interbrand Amsterdam

29-10-2010 (09:10) - Bureaus

Maxwell Raison is aangesteld om Interbrand Amsterdam te leiden. Daarmee neemt hij de taken van Josh Feldmeth over, die deze maand startte als CEO van Interbrand New York. Het team van Interbrand  Amsterdam is bovendien versterkt met de komst van Creative Director Pam Asselbergs.

Acht jaar geleden trad Maxwell Raison in dienst bij Interbrand. Voor zijn benoeming als Managing Director van Interbrand Amsterdam was Raison Director Brand Strategy bij het Londense kantoor van Interbrand. Raison heeft jarenlange ervaring op het gebied van brand management, merkpositionering en migratiestrategie. Bij het merkenadviesbureau heeft hij aan strategische merkvraagstukken gewerkt voor zowel nationale als internationale klanten als P&G, British Airways, Orange, Barclays, Wrigleys, Anglo American en McLaren, in diverse sectoren zoals fast moving consumer goods, telecom, automotive, de financiële en publieke sector.

Voormalig zelfstandig creatief ondernemer Pam Asselbergs is aangetreden in de rol van Creative Director van Interbrand Amsterdam. In de functie van Design Director werkte zij eerder bij FHV BBDO en S-W-H. Daarna was Asselbergs Creative Director/Partner bij Eat, gespecialiseerd in corporate en brand identities, fotografie en de ontwerpkant van reclame. Voordat zij zich bij het team van Interbrand Amsterdam voegde, richtte Asselbergs zich met haar bedrijf The Motor op branding en visual journalism. Daar ontwikkelde zij onder meer het magazine concept ‘Macchina’, een autoblad voor vrouwen. Asselbergs schrijft de maandelijkse column over producten en branding ‘Goed Ding’ voor het NRC Handelsblad.

Interbrand voegt met Raison en Asselbergs waardevolle internationale en nationale ervaring op het gebied van strategie en creatie toe aan het Amsterdamse team, waarin strategische en analytische kwaliteiten, gecombineerd met ondernemingsgeest en creativiteit centraal staan.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch