Remia biedt live-entertainment

22-11-2010 (09:27) - Bureaus

Vanaf vandaag gaat Remia live-entertainment aanbieden via de eigen website tegen scherpe prijzen. De lancering voor de nieuwe campagne ‘Remia, altijd een feest’ zal plaatsvinden tijdens de
première van Volendam de Musical in het Zaantheater in Zaandam. Tijdens de lancering geeft Remia haar prijswinnaars de mogelijkheid om de feestelijke première van Volendam de Musical te ervaren als ware BN- ers.

Voor deze campagne is Remia een samenwerking aangegaan met Ticketpoint. Het merk dat veelal geassocieerd word met feesten gaat nu entertainment aanbieden via de website voor het hele gezin tegen zeer scherpe prijzen. Als startsein van de campagne heeft Remia enkele prijswinnaars beloond met VIP tickets voor een grote feestelijke première van Volendam de Musical.

Tijdens de lancering zullen de prijswinnaars behandeld worden als ware sterren. Zij zullen arriveren in een Hummer limousine en onder belangstelling van fotografen en cameraploegen de rode loper betreden. Tijdens de show krijgen zij de beste plaatsen in het theater en kunnen zij zich achteraf mengen onder de vele bekende Nederlanders die de première zullen bijwonen.

Via de website www.remia.nl kunnen consumenten binnenkort altijd een feest beleven. De website zal regelmatig nieuwe content en acties leveren voor het hele gezin. Daarnaast zal deze actie versterkt worden door ruim 500 display’s die in de Nederlandse supermarkten worden gestationeerd. Via deze display’s kan men eenvoudig in aanmerking komen voor deze acties.
 


Media

Marketing

Economisch