Samenwerking Alterian en BBDO Proximity
17-11-2010 (09:39) - Bureaus
Alterian, leverancier van een geïntegreerd marketingplatform, is een samenwerkingsverband gestart met BBDO Proximity. Het Belgische reclamebureau maakt voor het ontwikkelen, uitvoeren en monitoren van geïntegreerde campagnes gebruik van Alterian Analytics, Campaign Management, Organiser en Social Media Monitoring. BBDO Proximity zet al jaren uitnodigende, relevante en dialooggerichte communicatie met specifieke doelgroepen voor haar klanten op. In die strategie staat het creëren en meetbaar maken van ervaringen rondom een merk of een product centraal.
Jo Heirman, director CRM consultancy en partner van BBDO Proximity, zegt over de samenwerking: ‘Klanten verwachten dat we campagnes bedenken en ze ook concreet ondersteunen bij de uitvoering, opvolging en resultaatanalyses. We gebruikten altijd losse oplossingen voor segmentering, verzenden, responsemetingen, follow-up en impact metingen. We blijven dit doen. Maar in redelijk wat omstandigheden wordt het door de toenemende complexiteit nodig om met een geïntegreerd platform te werken. Alterian biedt dit. Het ondersteunt all aspecten van het marketingproces, zonder concessies aan de flexibiliteit. De modulaire opzet stelt ons bovendien in staat om klanten op maat te helpen en de effecten van onze activiteiten inzichtelijk te maken.’