Universele bureau aanpak Lemon Scented Tea slaat aan

04-10-2023 (09:30) - Bureaus

Het Amsterdamse bureau Lemon Scented Tea tekent voor de tadoº campagne voor de Duitse markt. Na eerdere online performance campagnes, is dit de eerste ATL campagne van Lemon Scented Tea voor de leverancier van slimme thermostaten uit München.

tadoº introduceert deze week de campagne waarin haar gebruikers het grote geheim laten zien van hun energiebesparingen. Hoe doen ze het toch? Zo groot is hun geheim niet: het is de slimme thermostaat van tadoº. Tadaaa. Dankzij tadoº hebben ze geen stress over hun energierekening, is er een extra vakantie mogelijk of worden ze altijd warm welkom geheten door hun huis.

Happy consumer base

tadoº behoort tot de top slimme thermostaat leveranciers in Duitsland en timmert hard aan de weg over de grenzen. Het merk scoort hoog bij hun gebruikers in positieve reviews. Van deze kracht is gebruik gemaakt door in te zoomen op de gelukkige gebruikers van tadoº, die groots fan zijn van hun eigen aankoop. En zo als ambassadeur het woord voeren. Hun onthulling in de vorm van ‘tadaaa’ wordt van TV, via branded articles, tot Amazon ads gecommuniceerd.

Grenzeloze aanpak

Lemon Scented Tea begint de vruchten te plukken van de universele bureau aanpak. Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea zegt daarover: ‘We merken dat onze universele bureau overtuiging, hoe wij een brand narrative creëren dat voor brand growth zorgt, net zo goed in Nederland als daarbuiten aanslaat. En je zo ook binnen bijvoorbeeld de Duitse markt meer merken kan helpen.’
Lemon Scented Tea werkt ook voor de Hamburg Commercial Bank.

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Britta Duran, Anneke van Kollenburg
Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Alain Friedrichs
Productie: Bruut Amsterdam, Lukkien
Media: Brandwebbing, Local Planet

Tadaaa. tadoº from Lemon Scented Tea on Vimeo.


Media

Marketing

Economisch