Usual Suspects brengt Activatiemat 2011 uit

21-12-2010 (09:26) - Bureaus

Sinds gisteren ligt de 2011-editie van de Activatiemat klaar voor professionals in het communicatievak. Na de introductie van het muismatje in 2009 heeft Usual Suspects veel verzoeken gekregen voor een 2011-editie.

‘Omdat we niet ieder jaar de muismatjes in de prullenbak willen gooien, introduceren we voor 2011 een duurzame versie’, meldt Usual Suspects directeur Martijn van Santen. De muismat, met een prachtige illustratie van Mijke Coebergh, heeft een inschuifhoesje waar je ieder jaar de papieren activatiekalender in kan schuiven. Voor de 2011-editie is ontwerper Hypnoteis gevraagd om de meest opvallende momenten van 2011 vorm te geven.

Nieuwkomers in 2011 zijn Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar maar ook Happy Friday, de vrolijkste dag van het jaar. Naast reclamehoogtepunten als Reclameklassiekers, de portfolio-avond van de Willem de Kooning Academie en Cannes Lions, vind je op de mat van 2011 diverse muzikale en sportieve hoogtepunten zoals The Xchanging Boat Race, de Kentucky Derby (om de Mint Juleps natuurlijk) en het concert van Iron Maiden in Gelredome.

‘Met de activatiemat willen we de communicatiespecialisten van Nederland laten zien hoeveel bijzondere momenten er zijn om iets met je merk te doen’, zegt van Santen. ‘Activaties rondom Lowlands zijn er genoeg maar denk dit jaar ook eens aan een leuke inhaker rondom de bruiloft van William en Kate in april of Roodharigendag in september.’

De activatiemat 2011 is gratis en kan je zolang de voorraad strekt krijgen via info@usualsuspects.nl

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch