VBAT doet Amvest

09-09-2010 (18:10) - Bureaus

VBAT, het branding- en design bureau, heeft de nieuwe identiteit en communicatiecampagne voor Amvest ontwikkeld. Amvest is een belangrijke vastgoedontwikkelaar en belegger in woongebieden in de economisch sterke delen van Nederland. Na het winnen van een pitch heeft VBAT gewerkt aan de ontwikkeling van een complete nieuwe identiteit die in lijn ligt met het ambitieniveau van Amvest. Het logo fungeert als een lanceringsplatform voor de nieuwe marktbenadering van Amvest. Gebaseerd op het concept van het logo ontwikkelde VBAT eveneens een nieuwe website, corporate brochure, brand book, brand movie, interior graphics & signering. Sail 2010 is als setting gebruikt voor het launch evenement. Het nieuwe Amvest is geïntroduceerd in een reeks advertenties die VBAT heeft ontwikkeld om de ambitie en toewijding van Amvest aan het ontwikkelen van duurzame en relevantie woonprojecten in Nederland te benadrukken. Het thema,“Nieuwe kansen voor steden en bewoners” verwoordt de kerncompetentie van Amvest.

 


Media

Marketing

Economisch