Vette eindejaarsactie Famous

27-12-2010 (09:37) - Bureaus

Reclamebureau Famous lanceerde afgelopen woensdag zijn eindejaarsactie waarbij iedereen kan gokken op hoeveel kilogram zijn Famous-werknemers zullen bijkomen tijdens de kerstperiode. De winnaar krijgt het verschil in kilo’s voor en na de kerstperiode in roze spekken. Een gokje wagen kan via de website www.famousfatbet.be.
 
Famous-werknemers die dit jaar gehoopt hadden hun extra feestkilo’s te verbergen onder een wijde sweater of een brede broek hebben het mooi mis. Na de eerste weging op 15 december stond de teller op 4.512,80 kilogram. Op 5 januari stappen dezelfde 62 Famous-werknemers opnieuw op de weegschaal. De kilo’s die dan worden gewogen bepalen wie de Famous Fat Bet wint en de bijgekomen kilo’s in roze spekken in ontvangst mag nemen. Voor een keer staat het extra feestgewicht bij Famous letterlijk te kijk voor de hele wereld!
 
Famous Fat Bet werd gelanceerd op woensdag 22 december door een e-mailing naar klanten en leveranciers en wordt ondersteund door een sociale media-injectie van de werknemers zelf. Vandaag werd de website reeds 1800 bezocht. 605 mensen namen deel aan de wedstrijd. De actie loopt nog tot 31 december middernacht.
 
Creatief directeur:
Tim Driesen, Joeri Van Den Broeck & Christophe Ghewy
Creatief team: Tom Jacobs & Iwein Vandevyver
Camera & montage: Gert Van Berckelaer
Video en web productie:  Myriam Maes, Arnout Everaert & Lander Engels
Webdesign: Ken Wuytack & Pieter Nijs
Web development: Pieter Nijs & Stijn Huyberechts


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch