Vijf nieuwelingen versterken Crossmarks
09-12-2010 (09:39) - Bureaus
Het gaat goed met Crossmarks en daarom is het vaste team medewerkers uitgebreid met nieuwe professionals. Artdirector Adrian Egger komt vanTBWA/Zurich waar hij werkte voor klanten als McDonalds, Nivea, Aidshulp Zwitserland, Playstation, Avia tankstations en Singapore Airlines. Als afgevaardigde van TBWA was hij tevens artdirector bij Media Arts Lab in Londen en Los Angeles. Egger is ook fotograaf en maakte in 2010 reportages in Birma, Pakistan en Afghanistan.
Maarten van Hooft is aangesteld als senior copywriter. Van Hooft werkte ook bij bureaus als FHV/BBDO, De Combinatie van Factoren en UbachsWisbrun. Gerard de Bruin is de nieuwe traffic manager. Hij komt van het Bredase Comm’pas waar hij bijna negen jaar werkte als adjunct directeur Studio.
Voor interactive design heeft Crossmarks de veelbelovende Ingmar Krijtenberg aangenomen. Ingmar studeert Communicatie & Multimediadesign en gaat de online tak binnen Crossmarks versterken. Tenslotte is Jana Teurlings in huis gehaald om alle PR & Communicatie in goede banen te leiden. Teurlings werkte hiervoor bij het Eindhovense Gleijm & van der Waart.