VosLibert doet Nestlé Purina

17-12-2010 (09:45) - Bureaus

VosLibert communicatie gaat aan de slag met de shopperactivatie van Nestlé Purina. Doel is om lange termijn blijvende groei voor de pet food categorie te realiseren Nestlé Purina PetCare (NPPC), één van 's werelds grootste producenten van honden- en kattenvoer, heeft de positie van challenger in Nederland. ‘Het is onze ambitie om de hele categorie te laten groeien en dat kunnen we niet zonder onze partners’, zegt Manon Steenbergen van Nestlé Purina. “Daarom hebben we na uitgebreid shopperonderzoek onze categoriestrategie naar een hoger plan getild en zijn we op zoek gegaan naar een nieuw bureau voor de doorvertaling. De keuze voor VosLibert was unaniem, door het big idea, maar zeker ook door de eigen visie op shopperactivatie”.     

Alex Hamming, Strategy Director bij VosLibert communicatie: ‘Natuurlijk geweldig dat Nestlé Purina voor ons heeft gekozen. Dat onze visie op shopperactivatie bij zo’n grote speler met zoveel enthousiasme wordt ontvangen, zien we als een bevestiging van het feit dat we op de goede weg zitten. En nu gewoon keihard aan het werk en zorgen dat we de ambitieuze doelstellingen gaan halen.’
 


Media

Marketing

Economisch