‘Waar is Paula’ wint pitch

07-09-2010 (09:38) - Bureaus

Centercom heeft de inzending ‘Waar is Paula’ van O. Deparis tot winnaar van haar vorige maand uitgeschreven creatieve pitch uitgeroepen. Een maand lang was Centercom, in samenwerking met creatieve community Boomerang Create, op zoek naar nieuwe en verfrissende ideeën voor de toepassing van haar point-of-sale vloerstickers in de supermarkt. In totaal dongen 120 inzendingen mee naar de winst. Anderhalve week geleden werd de shortlist met de vijf meest creatieve, leuke en opvallende inzendingen bekend gemaakt. Het idee ‘Waar is Paula’ is de uiteindelijke winnaar geworden. Olivier Slot, algemeen directeur van Centercom, licht de keus toe: “Deze inzending viel ons al snel op door het speelse en interactieve concept van de campagne: verstoppertje spelen in de supermarkt, waardoor je op een slimme manier naar het productschap wordt geleid. Bij binnenkomst van de supermarkt zie je een eerste Floorboard met daarop de oproep om Paula de Koe te zoeken. Bij het schap van het product zie je een tweede Floorboard van Paula die zich onder de stelling heeft verstopt. Een slimme combinatie van een uitsnede en een afsnede, die je zo zou kunnen overnemen in een bestaande campagne.”
 


Media

Marketing

Economisch