180 Amsterdam komt met ‘One With The City’ voor ASICS Tiger

05-04-2016 (11:05) - Campagnes

Deze week werd de nieuwe ASICS Tiger ‘One With The City’ campagne gelanceerd, gemaakt door 180 Amsterdam. De nieuwe Gel-Kayano Trainer Evo Sneaker staat daarin centraal.
 
De nieuwe Gel-Kayano Trainer Evo is een herinterpretatie van de oorspronkelijke lange afstand-schoen uit de vroege jaren negentig. 

Europese steden 
Het minimalistische ontwerp, dat weer op zijn plek is in het moderne leven in de stad, inspireerde het in Philadelphia gevestigde duo van illustrator Andy Rementer en animator Andy Baker om met een reeks illustraties te komen met 180 Amsterdam, waarin Europese steden centraal staan.
 
'One With The City' komt tot leven door middel van een reeks animaties, outdoor, digitale en retail executies in belangrijke Europese hoofdsteden in de gehele maand april.

Green Room, Pitch en Starcom
'One With The City' is gemaakt en uitgevoerd door 180 Amsterdam in samenwerking met Green Room (retail), Pitch (PR) en Starcom (media-inkoop).
  
credits
ASICS Lifestyle “One With The City” credentials
Agency / 180 Amsterdam
Chief Creative Officer - Al Moseley
Managing Director – Stephen Corlett
Executive Creative Directors - Dan Treichel, Dave Canning
Creative Director – Adam Noel, Martin Terhart
Creative Team – Tony Bartolucci (art), Lachlan Palmer-Hubbard (art), Chase Kimball (copy)
Designer – Javier Garcia
Account Manager - Nicole Scopes
Producer – Eline De Roo (print), Claire Ford (animation)
Planner – Vincent Johnson
Business Affairs – Pamela Villaflores
 
Klant:
Head of Marketing Lifestyle Europe – Francesco Sala
Trade Marketing Coordinator Lifestyle  - Sophia Broos
 
Print production:
Illustrator – Andy Rementer
Agent – Big Active
 
Film production:
Animator – Andy Baker
Agent - Hornet
Sound Design:  Randall Macdonald @ Wave Amsterdam