40 Nederlandse retailers lanceren samen heropeningscampagne

05-05-2020 (11:47) - Campagnes

Nu de deuren tijdens de intelligente lockdown voorzichtig op een kier worden gezet hebben de meeste winkels besloten om weer open te gaan. Om dit te vieren en alles zo veilig mogelijk te laten verlopen, hebben 40 Nederlandse modeketens en schoenen retailers samen een heropeningscampagne gelanceerd.
 
De campagne is ontwikkeld door retailbureau Crossmarks. In de advertentie worden de consumenten gevraagd alert te zijn op de maatregelen en om doordeweeks te winkelen, om zo de weekenddrukte te vermijden. De retailers hebben de tijd dat ze gesloten waren benut om hun winkels 'corona-proof' te maken. Zo vragen winkeliers hun klanten om de handen te desinfecteren, hebben de zaken éénrichtingsverkeer of krijgen klanten plastic handschoenen bij binnenkomst. Ook zijn buiten de winkel markeringen aangebracht om consumenten te herinneren aan de 1,5 meter regel. 
 

Credits:

Verantwoordelijk bij de klant: Krein Bons
Verantwoordelijk bij Crossmarks: Albert Top, Ruud Tuithof, Lori van Waes en Joëlle Gademan.