Campagnes
Eye Wish knipoogt naar vakmanschap in nieuwe merkcampagne

08-09-2025 - Eye Wish Opticiens lanceert haar eerste merkcampagne in vier jaar tijd. Het vakmanschap van de optiekketen staat daarin centraal. USP Agency ontwikkelde de nieuwe ...
Lees verder »
Lees verder »
Holland & Barrett helpt vrouwen+ hun cyclus begrijpen met HormoonWijzer

08-09-2025 - Holland & Barrett lanceert de HormoonWijzer, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus en laat zien hoe hormonale schommelingen juist in je voordeel ...
Lees verder »
Lees verder »
Kruidvat en Suite Rouge maken beauty toegankelijk voor iedereen

08-09-2025 - Kruidvat lanceert haar nieuwe beautycampagne 'Voor alle Beauties van Nederland'. In de commercial zien we hoofdrolspeler Lies zich klaar maken met de make-up producten ...
Lees verder »
Lees verder »
Closed on Monday positioneert De Koffiejongens als nieuwsgierig buitenbeentje

05-09-2025 - De Koffiejongens en Closed on Monday lanceren het nieuwe merkverhaal 'Op avontuur tussen de grote jongens' over twee kleine jongens die de koffiewereld uitdagen met de ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 04-09-2025 - 113 en VUUR doorbreken taboe op zelfmoord met ...
- 04-09-2025 - Fanta pimpt blikjes met horrorfiguren van toen ...
- 04-09-2025 - Midpoint Brabant en Fama Volat eren ...
- 04-09-2025 - Jeroen van Koningsbrugge tekent bij Albert ...
- 02-09-2025 - Ambion en Studio Ryoko werven nieuwe ...
- 02-09-2025 - Gebiedsontwikkelaar AM lanceert samen met ...
- 02-09-2025 - SEA Water laat zien dat lekker water niet van ...
- 02-09-2025 - NRC lanceert campagne over houvast in een ...
- 02-09-2025 - Vitakruid lanceert nieuw merkplatform
- 02-09-2025 - Prinses Máxima Centrum start samenwerking met ...
- 01-09-2025 - Nieuwe campagne van Pearle en Havas Lemz ...
- 01-09-2025 - Plus start eerste spaarcampagne samen met ...
- 01-09-2025 - Kinderen vol potentie centraal in nieuwe ...
- 01-09-2025 - Op verkeerde pad belande jongeren centraal in ...
- 01-09-2025 - Dentsu Creative doorbreekt twijfels die ...
- 29-08-2025 - Fiets op pole position naar Dutch Grand Prix ...
- 29-08-2025 - Chase activeert jubileumeditie Het Geluid van ...
- 28-08-2025 - Inzamelingsactie 'Wij eisen de nacht op' haalt ...
- 28-08-2025 - Blijf knallen met AI-sportmaatjes van Basic-Fit ...
- 28-08-2025 - Bol en Dept stomen studenten klaar voor nieuw ...
- 28-08-2025 - Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller shinen in ...
- 27-08-2025 - Natwerk wijkt uit naar Duitsland met BiFi ...
- 26-08-2025 - Easytoys lanceert ondeugende OOH-campagne voor ...
- 26-08-2025 - Breda Marketing en Goedzooi laten bruisende ...
- 26-08-2025 - Walibi haalt omstreden Halloween-commercial ...
- 26-08-2025 - ACM krikt met campagne bewustzijn over online ...
- 25-08-2025 - Brabant Partners lanceert merkcampagne met ...
- 25-08-2025 - Stichting Het Vergeten Kind en We Agency ...
- 25-08-2025 - Asito en Kaliber zetten schoonmaakwerk in de ...
- 25-08-2025 - Henry Handsome zet samen met Wilde Ganzen in op ...
- 22-08-2025 - Honderden 'ik ruik lekker'-tattoos de lucht in ...
- 22-08-2025 - Nieuwe campagne Mizuno en On Your Marks draait ...
- 22-08-2025 - Walibi verwijdert reclame tijdelijk na ophef ...
- 22-08-2025 - RA*W en Bauer Media organiseren optimistische ...
- 21-08-2025 - Texels en Alfred brengen campagne over Texelse ...
- 21-08-2025 - Samsung en Ace toverden S10 om tot S25