
Closed on Monday positioneert De Koffiejongens als nieuwsgierig buitenbeentje
De Koffiejongens en Closed on Monday lanceren het nieuwe merkverhaal 'Op avontuur tussen de grote jongens' over twee kleine jongens die de koffiewereld uitdagen met de beste én eerlijkste koffie. Het is de eerste campagne onder leiding van de nieuwe CMO Masha Kodden.
In de campagne duiken de twee jongens letterlijk koprollend de wereld in. Ze verkennen plantages, klimmen op ladders en turen met verrekijkers op zoek naar de beste en eerlijkste koffie. Het nieuwe merkverhaal positioneert het Nederlandse merk als het nieuwsgierige buitenbeentje in koffieland: niet de grootste, niet de braafste, wel de nieuwsgierigste.
Op boevenpad
"We trekken onze stoute schoenen aan om goede dingen te doen", vertelt Masha Kodden, de kersverse CMO van De Koffiejongens. "Dat begon met composteerbare cups en 100% biologische koffie. Maar nieuwsgierigheid stopt niet. Deze campagne laat zien dat ons avontuur pas net begonnen is."
Robin Versnel, Creative Lead bij Closed on Monday: "De Koffiejongens is geen merk dat braaf meeloopt. Ze gaan op pad, vallen, staan op en ontdekken steeds iets nieuws. Precies dat gevoel wilden we vangen: een campagne die nieuwsgierigheid opwekt en mensen meeneemt in het avontuur."
De campagne is vanaf deze week te zien via landelijke OOH-uitingen, print en social.
Bekijk hier één van de uitingen: